Explozia care a adus schimbarea mult visata Big Bang-ul din Romania

Experimentul stiintific care va avea loc ,la Geneva, starneste controverse puternice in breasla oamenilor de stiinta. Sunt voci care sustin ca testul va conduce la disparitia omenirii. Afla ce spun oamenii obisnuiti despre acest lucru si cand cred ei ca vine sfarsitul lumii....Si cum ma consider un om obijnuit si ca tot am blog, si nu am ce face ( bani din reclamele cu adsens nu ies) imi dau si eu cu parerea la cel mai nou trend stintific : oare o sa dam coltul sau deja suntem la colt!? o chestie foarte interesanta este experimentul menit sa descopere secretele Big Bang-ului, adica marea explozie pentru necunoscatori , cum s-a format universul , sau in cea mai noua versiune cum ne putem da noi cu strampii in sus daca experimentul nu ar fi un succes(incercand sa va explic intr-un mod mai diplomat cu temenii mei de traista).Parerea mea este ca daca o sa scapam de gaura neagra stelara care vrea sa ne manance , o sa descoperim alta gaura creata artificial, ca vorba aia : nu se face gaura in cer, doar in fond putem scapa usor !

Si oarecum speriat de gauri , ca exemplu: gaurile din bugetul public si din cel privat (are cineva sa imi dea si mie 10 ron imprumut) gauri in cap : vizibile (saracul Ceausescu) si invizibile (saracul nostru Tariceanu) si alte gauri pentru care ar trebui sa insiruiesc ceva pagini insa ma rezum la cateva exemple mai sus mentionate. Si pentru ca vreau sa scap de mini gaura mea din suflet, as dori sa va spun cateva cuvinte inainte de disparitie, mesajul meu catre civilizatiile urmatoare din spatiu care prin reducere la absurd intra pe blogul meu si citesc aceste randuri scrise cu sudoarea fruntii mele si cu creionul chimic imuiat in gura , ca noi pamanteni am fost o civilizatie in plina expasiune tehnologica(de evitat Romania, la noi inca se vaneaza sobolani cu arcu, si paza se face cu caramida) care din dorinta de a afla anumite raspunsuri :cum s-a format spatiul cosmic si ce dracu cautam noi pe pamant, nu am privit documentarele de pe Discovery si incercam sa raspundem astfel unor intrebari fundamentale legate de viata si existenta universului in sine.Si ca sa inchei ideile mele cu un final electoral va rog sa mergeti la vot si sa spune-ti nu drogurilor, pentru un viitor mai bun si fara de probleme vota-ti pe Vadim sau pe Becali si sa le fim credinciosi ca niste caini ciobanesti si sa punem stampila pe ei , pe stelele lor ! A transmis in direct apostolul si mana dreapta a lui Jiji cand mulge oile si mana stanga a lui Vadim care-i tine paharul cand isi ia pastilele!

Comentariile dumneavoastra le pute-ti lasa mai jos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul tau pe ovidiustresu.blogspot.com

Apreciez faptul ca ti-ai rapit cateva clipe din timpul tau pentru a-ti lasa parerea si te astept si pe viitor sa faci acest lucru. De asemenea poti deveni un fan al paginii de facebook/ovidiustresu sau ma poti urmari pe twitter: @ovidiustresu. Multumesc si o zi buna in continuare”