Imi Place sa Vorbesc pe Chat

Imi place sa vorbesc pe chat! Principalul motiv pentru care am creat acest chat online este acela de a interactiona direct cu vizitatorii acestui blog. Si cum numarul de vizitatori este unul mare, m-am gandit ca ar fi bine ca in fiecare saptamana sa avem o tema de discutie pe chat!
Asa a aparut Oracol MyrochatOracol MyrochatPentru ca suntem o comunitate de prieteni, va rog sa va implicati si asteptam propunerile dumneavoastra pentru a fi puse in discutie.
Puteti lasa putin mai jos intr-un comentariu propunerea dumneavoastra pentru urmatoarea editie de oracol Myrochat.


Mie imi place sa vorbesc pe chat, vrei sa vorbim pe Dating Romania http://xat.com/dating_romania ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul tau pe ovidiustresu.blogspot.com

Apreciez faptul ca ti-ai rapit cateva clipe din timpul tau pentru a-ti lasa parerea si te astept si pe viitor sa faci acest lucru. De asemenea poti deveni un fan al paginii de facebook/ovidiustresu sau ma poti urmari pe twitter: @ovidiustresu. Multumesc si o zi buna in continuare”