ATENTIE, Ninja cu Batic!

Video : ATENTIE, Ninja cu Batic! Mii de femei iraniene se antreneaza in scolile de arta martiala ce predau ninjutsu si par sa se incarce cu energie si putere pentru a deveni ninja!
Va puteti da seama fratilor, minune mare auz, sa fi atacat de un ninja cu batic folosind scheme fututtai, freciparu si alte tehnici secrete de picioare in dinti!
Parca aud marturia in instanta a unor barbati firavi, sensibili si fara aparare, atacati brutal cu aceste tehnici ninjutsu :
Stimata doamna judecator, am fost atacat cu stelute de un ninja cu broboada, norocul meu este ca am barat cu capul si am contraatacat ulterior cu o piatra!


Pentru doritoare, inscrierile se fac cu plata a 2000 euro in avans ! Dupa ce am primt banii, o sa va cumparam noi un bilet dus in Iran, in spatiul operativ west coast Teheran!

2 comentarii:

Multumesc pentru comentariul tau pe ovidiustresu.blogspot.com

Apreciez faptul ca ti-ai rapit cateva clipe din timpul tau pentru a-ti lasa parerea si te astept si pe viitor sa faci acest lucru. De asemenea poti deveni un fan al paginii de facebook/ovidiustresu sau ma poti urmari pe twitter: @ovidiustresu. Multumesc si o zi buna in continuare”