Vreau un LIKE pe facebook

Vreau un LIKE pe facebook ma puteti ajuta! Vreau un LIKE pe facebook, daca va plac aceste versuri: Am baut, ie adevarat, dar domnisoara politist eu nu sunt beat, un mic accept am luat...
Vreau sa fiu amicul tau, dar sa nu dai IGNORE, te roaga Eu... ca sunt cuminte Rauuu...
VREI SA IMI FACI PROCES VERBAL, dar nu ma sperii nici daca imi faci dosar penal, doar da-mi un Like macar si iti promit ca nu am sa dispar!

Un comentariu:

Multumesc pentru comentariul tau pe ovidiustresu.blogspot.com

Apreciez faptul ca ti-ai rapit cateva clipe din timpul tau pentru a-ti lasa parerea si te astept si pe viitor sa faci acest lucru. De asemenea poti deveni un fan al paginii de facebook/ovidiustresu sau ma poti urmari pe twitter: @ovidiustresu. Multumesc si o zi buna in continuare”